2019. július 28., vasárnap

Smoothie üvegbe zárva



Mai nap az őszibarackbefőtt és a rumos őszibarack mellett készült az érett barackból smoothie is, pár összetevővel kiegészítve.




Hozzávalók:
  • 720 g gyümölcs tetszés szerint – nálam: őszibarack, sárgabarack, szeder
  • 1-2 szál citromfű lecsipegetett levele
  • ½ tk sárgarépapor
  • 3 ek cukor
  • 0,5 l 100%-os ananászlé



Elkészítés:


A gyümölcsöket megmossuk, megpucoljuk. Bár utólag gondolkodva a barackokon rajta hagyhattam volna a héját – na, majd legközelebb.
Egy tálba tesszük. 







Rászórjuk a cukrot. 






Hozzáadjuk a citromfű levélkéket és a sárgarépaport.
Ráöntjük az ananászlét. Jól elkevergetjük, hogy a cukor felolvadjon.










Smoothie gépben alaposan összeturmixoljuk.




Megkóstoljuk, és ha szükséges adhatunk még hozzá cukrot. Nekem elég volt a 3 kanál cukor, mert jó édesek voltam a barackok.
1,4 l smoothie lett ebből az adagból.


0,45 l-es üvegekbe töltöttem. A maradékot kis Granini - s üvegbe és egy pohárba töltöttem.
Ami a pohárba került azt gyorsan megittam. Nagyon finom.







Lezártam az üvegeket és az őszibarackbefőttel együtt 85 fokon 30 percig dunsztoltam.







Miután lejár az automata, kiszedem, címkézem és mehetnek a helyükre.






Fogyasztás előtt behűtöm és felrázom.
              








                   
             








Sárgarépapor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése